מיקור חוץ לשירות לקוחות טלפוני

בשנים האחרונות ערוץ השירות עליו שמו בתי עסק רבים דגש הוא ערוץ הדיגיטל המכוון לביצוע פעולות וקבלת מידע באופן עצמאי באמצעות מענה טלפוני אוטומטי, אתר או אפליקציה. רק לאחרונה החלו עסקים רבים להבין שהשירות האנושי בהחלט נחוץ ויש להשקיע בו תשומת לב ומחשבה רבים יותר. דרך מצוינת לספק שירות אנושי בין אם בשעות פעילות העסק ובין אם כאשר הוא סגור היא באמצעות מיקור חוץ- העברת כל נושא השירות הטלפוני לידי חברה מתמחה. חברות מקצועיות מתמחות בשירות טלפוני לעסקים ומשתמשות לרוב בטכנולוגיה של מרכזיות IP .    

היתרונות של מיקור חוץ

  • מיתוג העסק כעסק בו השירות מעל הכל: כאשר כל נושא השירות הטלפוני עובר לידי מיקור חוץ, אתם ממתגים את העסק בתור עסק הנותן חשיבות רבה לשירות ולקשר עם הלקוח.  מענה אוטומטי הכולל שלוחות שאף אחת מהן לא באמת עונה על צרכי הלקוח או מענה טלפוני שנעשה בתוך העסק כמטלה אחת שיש לבצע מתוך רבות מורידים את איכות השירות באופן משמעותי.
  • בחירת האדם הנכון לשירות הנכון: חברת מיקור חוץ יכולה להתאים לכל עסק עבורו היא מספקת שירות את הנציגים המתאימים. הנציגים יבחרו גם לפי תחום העסק וגם לפי סוגי השיחות: האם מדובר על שיחות מכירה, שירות לקוחות או תמיכה טכנית. הגמישות והיצע נציגים רב מאפשר לבצע התאמה מלאה ומתן שירות איכותי. חלק מכך הוא גם מתן מענה ללקח בשפה הרצויה לו, כשבאפשרותו לבחור את השפה בה השיחה תתבצע.
  • ירידה לעומק בכל נושא השירות: חברת מיקור חוץ בונה עם החברה עבורה ניתן השירות תסריטי שיחות בהתאם לסוגי השירותים, זאת על מנת לתת ללקוח את השירות הטוב ביותר וליצור קשר ארוך טווח בין החברה ללקוח.

מיקור חוץ דורש טכנולוגיה מתאימה

מתן שירות טלפוני הוא הרבה מעבר לקו טלפון אחד אליו הלקוח מתקשר. על מנת ששירות ינתן ביעילות רבה, כשכל לקוח מקבל מענה מהיר מאוד והשיחה עונה בדיוק על הצורך, נדרשת טכנולוגיה מתקדמת מאוד. חברות איכותיות ורציניות למיקור חוץ עושות שימוש במרכזיות IP. היום מדובר בד"כ על מרכזיות לעסקים דיגיטליות ומתקדמות המושתתות על תוכנות יעודיות.
מרכזיות  IPלעסקים מאגדות בתוכן קווי טלפון המתפצלות לשלוחות. המרכזיה היא מערכת ממוחשבת משוכללת, כשמרכזיה מתקדמת מאפשרת לקיים סוגים שונים של שיחות: שיחות פנים, שיחות חוץ, שיחות ועידה, לכלול מערכת ניתוב שיחות ושליטה באמצעות תוכנות ניהול חיצוניות. רק כך ניתן לספק ללקוח או ללקוח פוטנציאלי את המענה.

מיקור חוץ לכל סוגי העסקים

ההתמחות של חברת מיקור חוץ היא שירות טלפוני על כל רבדיו וסוגיו. בתור שכזאת, נציגי החברה שנבחרים לספק שירות בשם חברה או עסק מסוים לומדים לעומק את מהלך העבודה והשירות של אותו בית עסק, כולל כל המושגים שיש לדעת על מנת לשרת את הלקוח בתחום. חברת מיקור חוץ איכותית צריכה להביא את נציגיה לבקיאות ו"שחיה בחומר" בכל תחום, בין אם זה בנקאות, בריאות, תקשורת ואינטרנט או קולינריה.

 

 

 

 

מספר מדרגים:2 דירוג ממוצע:5