הקמתם עסק חדש בתחום המחשבים? מזל טוב! אז אחרי שפתחתם תיק ברשויות השונות, שכרתם משרד חדש עם נוף מדהים לשאר גורדי השחקים באזור וכמובן עיצבתם לוגו עבור העסק החדש שלכם, הגיע הזמן לעסוק בפרקטיקה – באותם דברים שהעסק שלכם באמת צריך על מנת להתחיל ולתפקד.
במיוחד בשביל כך, ריכזנו עבורם המלצות ל-4 מוצרים בסיסיים שכל בעל עסק בתחום המחשבים צריך:
1. מחשבים
קשה לחשוב היום על עסק שיכול לתפקד ללא מחשבים. לא משנה אם מדובר בעסק למכירת מוצרי קוסמטיקה, במשרד רואי חשבון, במשרד יחסי ציבור או בחברת ביטוח, צריך לאבזר את המשרד החדש במחשבים, ולדאוג שלכל עובד יהיה מחשב משלו. המלצתנו היא לרכוש מחשבים נייחים ואיכותיים, שיתאימו לצרכים שלכם ויעניקו לכם שקט נפשי לאורך זמן. עסקים נבדלים זה מזה בצרכים שלהם ובפעולות שהם רוצים להפיק מהמחשב שלהם, ולכן בטרם תרכשו מחשבים לעובדי החברה, יש להבין מה הצרכים שלכם – לאילו מחשבים העסק שלכם זקוק, עד כמה המעבד צריך להיות חזק, מהו גודל הזיכרון לו אתם זקוקים וכו'. למשל: משרד אדריכלים או מעצבים גרפיים העוסקים בעיצוב, תכנון ושרטוט באמצעות מגוון תוכנות גרפיקה במחשב, יזדקקו למחשב חזק, מהיר ועוצמתי, שיאפשר להם להתקין מגוון תוכנות שונות וכבדות על המחשב ולנוע בין מספר משימות במקביל ביעילות ובמהירות.
2. תוכנות מחשב
כן, בעלי עסקים רבים נוטים לשכוח מוצרים אלו, ודי בטוחים שתוכנות המחשב השונות מגיעות מובנות עם המחשב החדש. אז זהו, שלא.
כדי להשתמש בתוכנות מחשב, אפילו הבסיסיות ביותר, כדוגמת: Word, Power Point, Excel ועוד, עליכם כבעלי עסקים לרכוש את התוכנות האלו בתשלום. תוכלו לעשות זאת בצורה עצמאית, או שתוכלו לעשות זאת דרך חברות מקצועיות המתמחות בשיווק ומכירת תוכנות שונות לעסקים, ממבחר ספקי תוכנה, במגוון תחומים: ניהול בסיסי נתונים, יישומים, מערכות הפעלה, בדיקות תוכנה, ניהול פרויקטים, אבטחת מידע , גרפיקה ועריכה, מולטימדיה ועוד!
3. ריהוט משרדי
הרי אי אפשר באמת להיכנס למשרד חדש מבלי לאבזר ולרהט אותו. צריך לבחור ריהוט משרדי בקפידה כך שגם ישרת את הצרכים שלכם, וגם יתאים מבחינה עיצובית למראה ולאווירה שאתם רוצים לייצר במשרד.
ישנם אביזרי הריהוט הבסיסיים בכל משרד, כגון: שולחנות מחשב, עמדות עבודה, דלפקי קבלה, ארונות ופתרונות אחסון משרדי, כיסאות מחשב, כיסאות המתנה, כיסאות אורח ועוד.
מדובר במוצרים בסיסיים שצריכים להימצא בכל משרד, לא משנה בין אם מדובר במשרד עורכי דין, משרד פרסום, סטארט-אפ בתחילת דרכו וכו'.
בנוסף, מעבר לריהוט המשרדי הבסיסי, ניתן לשלב ריהוט משלים דקורטיבי, שבהחלט יתרום לאווירה במשרד – תוכלו לשלב ספות המתנה או כורסאות מעוצבות, פופים, פינת קפה מאובזרת, פינת אוכל, שטיחים, תמונות ומגוון אקססוריז שיעזרו לכם לעצב את המשרד שלכם, בדיוק כפי שחלמתם. כמובן שהכל תלוי בתקציב העומד לרשותכם.
4. ציוד משרדי
כעת, אחרי שדאגתם שלעובדי המשרד יהיה את הריהוט הבסיסי שיאפשר להם לעבוד, עליכם לדאוג לכלי עבודה. אנחנו כמובן לא מתכוונים לפטיש ומברג, אלא לציוד משרדי בסיסי שחייב להימצא בכל משרד. להלן רשימה בסיסית של מוצרי ציוד משרדי: מחברות, בלוקים לכתיבה, נייר צילום והדפסה, קלסרים, חוצצים, שמרדפים, ניירות ממו, כלי כתיבה, עטי סימון, טושים, מחשבונים שולחניים, מהדקים, סיכות למהדק, מחוררים, סלוטייפ, טיפקסים ועוד!
כיום אגב, אינכם חייבים לצאת מהמשרד בכדי לרכוש ציוד משרדי, ישנם מגוון אתרי אינטרנט המספקים ציוד משרדי למוסדות ועסקים, שבהם תוכלו לבצע רכישה מקוונת, והציוד יגיע ישירות אליכם למשרד בתוך מספר ימים.
שיהיה בהצלחה!