גוגל שופינג – הכלי החשוב ביותר של כל חנות אונליין

כיום, אפשר לראות שאנשים מעדיפים לרכוש מוצרים ושירותים דרך האינטרנט. בדיוק בשביל לענות על הצורך הזה, קמו פלטפורמות ענק כמו, איביי, אליאקספרס, אמזון ועוד. בשנים האחרונות, ניתן גם לראות שגוגל החליטה שלא להישאר בצד ועל כן הצטרפה לעולם המכירות התוסס ופיתחה שירות הנקרא "גוגל שופינג".

אז מה זה בדיוק גוגל שופינג?

למעשה, שירות גוגל שופינג אחראי על הנעה של תנועת איקומרס. מדובר על שירות שמאפשר להעלות דפי מוצרים בממשק ידידותי ונוח שפותח על ידי גוגל. אותם דפי מוצרים המוצגים כמודעות, נחשפים לקהל המשתמשים של מנוע החיפוש. כלומר, כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח שתואמות למוצרים, יוצגו המודעות ועל כן אותם משתמשים יכולים להפוך ללידים פוטנציאליים (כלומר לקוחות שעשויים לבצע רכישות).

כיצד מתחילים לעבוד עם גוגל שופינג?

מודעות גוגל שופינג בשילוב פרסום ממומן, יכולות להיות אפקטיביות מאוד ולכן, על מנת שיהיה אפשר להפיק את המקסימום מהמודעות הללו, מומלץ לשים לב למרכיבים של המודעה בהם:

-התמונה של המוצר

-שם המוצר

-המחיר

-שם הספק (המוכר)

-דירוג של המוצר

אם אתם לא רשומים לשירות גוגל שופינג, יש להירשם בצורה מסודרת לשירות וכמו כן לבדוק שהוא מקושר גם לשירות גוגל אדוורדס. תהליך הרישום אמור להיות פשוט ונוח וניתן להירשם באמצעות משתמש גוגל שיש ברשותכם. בהמשך התהליך, תצטרכו להזין פרטים על העסק שלכם וכמו כן לקבל אישור על אתר האינטרנט שלכם. לאחר מכן, תתבקשו להעלות למערכת את כל המוצרים שתרצו שיוצגו במודעות גוגל שופינג וכמו כן יהיה עליכם לספק פרטים כמו, כותרת מתאימה, צבע המוצר, מותג, מחיר, זמינות וכו'. יש גם להעלות תמונות באיכות גבוהה. תוכלו להשלים את התהליך ולסיים אותו על ידי חיבור המשתמשים שלכם בגוגל שופינג (נקרא גם Google Merchant Center) ובגוגל אדוורדס.

יצירת קמפיינים של קידום ממומן בגוגל שופינג

אם החיבור בוצע כמו שצריך, אתם תוכלו להגדיר את הקמפיין בגוגל אדוורדס. הוא יקרא קמפיין "שופינג". אל תשכחו לבצע אופטימיזציה לקמפיין שלכם וכל זאת על מנת שתשיגו בהצלחה את המטרות הבאות:

-הצגת המוצרים שלכם בתוצאות החיפוש במקומות ראשונים

-הצגת המוצרים לקהל היעד הרלוונטי

-הצגת המוצרים בצורה טובה כך שיהיו כמה שיותר רכישות

כמה מילים לסיכום...

תנו למומחים בתחום לבצע את כל מה שקשור לאופטימיזציה של מודעות גוגל שופינג שיצרתם. שימו לב, שאתם עובדים עם חברות ואנשי מקצוע שיש להם את הידע והמומחיות בכל הקשור לקמפיינים ממומנים ובפרט התמחות בתחום של גוגל שופינג. מעבר לכך, בדקו שיש עליהם המלצות ודירוג גבוה. לאחר מכן, ערכו סקר שוק וקבלו הצעות מחיר על השירות. בהתאם לשקלול של כל הפרמטרים, תוכלו להחליט עם מי לעבוד. ובינתיים, נצלו את הזמן שלכם לביצוע פעולות הקשורות לפיתוח של העסק, לניהול המכירות וכו'. שיהיה בהצלחה!

מספר מדרגים:2 דירוג ממוצע:5